N90288901 :: VAG
VAG N90288901
Пробка поддона M14x15x16
Заглушка
Пробка маслянного поддона
Заглушка нарізна
Заглушка нарізна
Заглушка
Заглушка нарізна
Заглушка нарізна
Пробка різьбова
Пробка нарізна M14
Пробка мастилозливна ДВЗ Octavia 13 14TSI N90288901 VAG
Пробка поддона M14x15x16
Заглушка
Заглушка нарізна
Заглушка нарізна
Заглушка нарізна
Заглушка
Заглушка нарізна
Заглушка нарізна
Пробка різьбова
пробка нарізна M14
Болт поддона
Пробка мастилозливна ДВЗ Octavia 13 14TSI N90288901 VAG
Интернет-магазин предлагает купить запчасть N90288901 производства VAG, чтобы осуществить покупку необходимо, выбрать наиболее интересующую Вас позицию - разные поставщики предлагают различные условия покупки деталей: разнообразные сроки поставки, цена и т. д. Так же мы предлагаем осуществить заказ автозапчастей N90288901 - VAG из Эмиратов и Соединенных Штатов, сроки поставок не много увеличиваются, но мы гарантируем, что найдем практически любую деталь даже на эксклюзивный автомобиль.
Направление | Срок | Наявність | Ціна,грн. | Придбати |
---|---|---|---|---|
дн. | есть | 133 грн | ||
дн. | 10 | 253 грн | ||
дн. | 1 | 135 грн | ||
1 дн. | 10 | 162 грн | ||
дн. | 42 | 162 грн | ||
дн. | 10 | 253 грн | ||
1 дн. | 10 | 162 грн | ||
дн. | 42 | 162 грн | ||
2 дн. | 10 | 152 грн | ||
дн. | 5 | 214 грн | ||
дн. | 10 | 157 грн | ||
1 дн. | есть | 133 грн | ||
дн. | 10 | 261 грн | ||
0 дн. | 1 | 179 грн | ||
дн. | 10 | 179 грн | ||
дн. | 42 | 179 грн | ||
дн. | 10 | 261 грн | ||
0 дн. | 10 | 179 грн | ||
дн. | 42 | 179 грн | ||
2 дн. | 10 | 152 грн | ||
3 дн. | 5 | 203 грн | ||
0 дн. | 3 | 153 грн | ||
дн. | 10 | 154 грн |
GM
GM
Наприкінці першого десятиліття XXI століття фінансовий стан GM сильно погіршився. 1 червня 2009 компанія приступила до процедури банкрутства (стаття 11-я федерального закону США про банкрутство) - до суду Південного федерального округу Нью-Йорка був поданий відповідний позов. Згідно з умовами банкрутства, уряд США надав компанії близько $ 30 млрд, а натомість отримало 60% акцій концерну, уряд Канади - 12% акцій за $ 9500000000, Об'єднана профспілка працівників автомобільної промисловості США (ОПРАП) - 17,5% акцій. Решта 10,5% акцій розділили між собою найбільші кредитори концерну. Президент США Барак Обама заявив, що держава не планує контролювати GM завжди і позбудеться від контрольного пакету акцій, як тільки покращиться фінансове становище концерну [6]. У результаті 10 липня 2009 [7] була створена нова незалежна компанія General Motors Company. Стара GM (General Motors Corporation) була перейменована в Motors Liquidation Company.
Передбачалося, що після банкрутства концерн буде розділений на дві компанії, в першу з яких увійдуть найбільш збиткові підрозділи, а в другу - найбільш прибуткові Chevrolet і Cadillac. Зокрема, в 2009 році GM планувала продати збитковий Opel, і одним з претендентів на покупку був консорціум компанії Magna International і російського Ощадбанку. Однак на початку листопада GM прийняла рішення залишити Opel собі, мотивуючи це намітився виходом галузі з кризи і небажанням йти з ринку малолітражних автомобілів [8].
В кінці 2010 року GM провів публічне розміщення акцій, що стало одним з найбільших в історії. В ході розміщення уряди США і Канади, що стали основними акціонерами при банкрутстві в 2009 році, реалізували свої акції на загальну суму $ 23,1 млрд
www.gm.com