Оберить офис
проспект Героїв Харкова 91

ул Оранжерейная №3

N90288901 :: VAG

Опис

VAG N90288901

Пробка поддона M14x15x16

Заглушка

Пробка маслянного поддона

Заглушка нарізна

Заглушка нарізна

Заглушка

Заглушка нарізна

Заглушка нарізна

Пробка різьбова

Пробка нарізна M14

Пробка мастилозливна ДВЗ Octavia 13 14TSI N90288901 VAG

Пробка поддона M14x15x16

Заглушка

Заглушка нарізна

Заглушка нарізна

Заглушка нарізна

Заглушка

Заглушка нарізна

Заглушка нарізна

Пробка різьбова

пробка нарізна M14

Болт поддона

Пробка мастилозливна ДВЗ Octavia 13 14TSI N90288901 VAG

 

Интернет-магазин предлагает купить запчасть N90288901 производства VAG, чтобы осуществить покупку необходимо, выбрать наиболее интересующую Вас позицию - разные поставщики предлагают различные условия покупки деталей: разнообразные сроки поставки, цена и т. д. Так же мы предлагаем осуществить заказ автозапчастей N90288901 - VAG из Эмиратов и Соединенных Штатов, сроки поставок не много увеличиваются, но мы гарантируем, что найдем практически любую деталь даже на эксклюзивный автомобиль.

 

Цены
НаправлениеСрокНаявністьЦіна,грн.Придбати
дн. есть 133 грн
дн. 10 253 грн
дн. 1 135 грн
1 дн. 10 162 грн
дн. 42 162 грн
дн. 10 253 грн
1 дн. 10 162 грн
дн. 42 162 грн
2 дн. 10 152 грн
дн. 5 214 грн
дн. 10 157 грн
1 дн. есть 133 грн
дн. 10 261 грн
0 дн. 1 179 грн
дн. 10 179 грн
дн. 42 179 грн
дн. 10 261 грн
0 дн. 10 179 грн
дн. 42 179 грн
2 дн. 10 152 грн
3 дн. 5 203 грн
0 дн. 3 153 грн
дн. 10 154 грн
Бренд

GM

GMGM
Наприкінці першого десятиліття XXI століття фінансовий стан GM сильно погіршився. 1 червня 2009 компанія приступила до процедури банкрутства (стаття 11-я федерального закону США про банкрутство) - до суду Південного федерального округу Нью-Йорка був поданий відповідний позов. Згідно з умовами банкрутства, уряд США надав компанії близько $ 30 млрд, а натомість отримало 60% акцій концерну, уряд Канади - 12% акцій за $ 9500000000, Об'єднана профспілка працівників автомобільної промисловості США (ОПРАП) - 17,5% акцій. Решта 10,5% акцій розділили між собою найбільші кредитори концерну. Президент США Барак Обама заявив, що держава не планує контролювати GM завжди і позбудеться від контрольного пакету акцій, як тільки покращиться фінансове становище концерну [6]. У результаті 10 липня 2009 [7] була створена нова незалежна компанія General Motors Company. Стара GM (General Motors Corporation) була перейменована в Motors Liquidation Company.

Передбачалося, що після банкрутства концерн буде розділений на дві компанії, в першу з яких увійдуть найбільш збиткові підрозділи, а в другу - найбільш прибуткові Chevrolet і Cadillac. Зокрема, в 2009 році GM планувала продати збитковий Opel, і одним з претендентів на покупку був консорціум компанії Magna International і російського Ощадбанку. Однак на початку листопада GM прийняла рішення залишити Opel собі, мотивуючи це намітився виходом галузі з кризи і небажанням йти з ринку малолітражних автомобілів [8].

В кінці 2010 року GM провів публічне розміщення акцій, що стало одним з найбільших в історії. В ході розміщення уряди США і Канади, що стали основними акціонерами при банкрутстві в 2009 році, реалізували свої акції на загальну суму $ 23,1 млрд

 

 

www.gm.com